donderdag 11 september 2014

Gwendolyne

toch mooi hoor, dit liedje van Julio Iglesias...



Diep binnen in mij
bewaar ik de warmte
die jij me doet voelen...
bewaar ik jouw liefde
diep binnen in mij
opdat ik nog steeds kan leven
stervend van liefde
stervend van jou

Zoals de golven zoeken
de kust van de zee
zoals een zeeman zoekt
zijn haven en zijn thuis
heb ik gezocht in mijn ziel
vol verlangen jou te vinden
en ik heb enkel maar ontmoet
mijn eenzaamheid

En ondanks dat jij ver weg bent
zo ver weg van mij...
ondanks andere zoenen
misschien, Gwendolyne,
herinner jij je nog steeds de tijd
vanaf dewelke onze liefde...
misschien herinner je je mij nog...

En nog steeds herinner ik me gisteren
toen jij nog verbonden met me was
jij sprak me over de liefde
nog steeds kan ik glimlachen
nog steeds herinner ik me welke liefde...
en nu ga jij weg van mij

Ik heb gevraagd aan de stilte
om me over jou te vertellen
ik heb gezworven door de nacht
vol verlangen jou te horen
en in het murmelen van de wind
heb ik horen uitspreken
jouw naam: Gwendolyne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten