woensdag 26 februari 2014

o p r o e p






je vraagt je dat vaak af, wie toch je vaste lezers zijn
- anders dan andere bloggers, krijg ik weinig reactie
op wat ik schrijf, maar in de statistieken merk ik wel 
het een en ander: dat ik in afgelopen maand wel 791 
keer gelezen werd in Nederland, 68 keer in Amerika, 
52 keer in Duitsland, 14 keer in België, 7 keer in Polen,
5 keer in Frankrijk en ene keer in Rusland zelfs!

wie zijn toch die lezers? 

de trouwsten, per dag, een dertigtal in eigen land, een
tweetal telkens in Duitsland, en tien of zo in de VS

wie zijn jullie? wat verenigt ons?

al lang broed ik op een manier om in contact te komen
hierover iets te schrijven, de stilte te doorbreken,
gelúid te krijgen bij zoveel statistiek - 't is af en toe 
eenzaam, dat vele schrijven, bereik j'er wel iets mee?...




ach, ik klink veel te droef!
zo erg zit ik er niet mee
je doet het om de schoonheid zelf !

maar toch...

zou het niet fijn zijn om al die lezers
- voor zover mogelijk -
eens te verzamelen ?

elkaar te leren kennen ?

is dit een idee: dat we met z'n allen eens gaan wandelen
met een schaapherder, een hele dag lang, ergens bij Goirle, 
bezuiden Tilburg, op de hei - waar wij al iedere veertiendagen 
- straks weer - op woensdag telkens zo mooi de verbinding maken, 
tussen noord en zuid, over alle grenzen heen...

wie doet mee ?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten